Nufnang Ads

Wednesday, March 20, 2013

Kebun bunga

Hari ini projek membuat kebun bunga. Siapa yang berkebun? bukan saya ya, saya sekadar mengusulkan aje... Saya lebih gemar menanam sayur2 berbanding pokok bunga. Mood menanam bunga ini datang kerana cikgu Jusa memberi 5 batang pokok palm kepada saya. Dek kerana diberi percuma, rasa bersalah juga kalau tak menanamnya.

Jadi, kami pun memulakan projek, langkah pertama ke kedai membeli pasu dan tanah. Mak aiii, mahalnya pasu... Sesampai di rumah suami pun memulakan projek, saya sekadar mandur...Harap2 pokok ini akan hidup subur. Cikgu Jusa siap bertaruh, kita tengok pokok siapa lebih subur nanti, katanya. Mana aci... dia cikgu sains pertanian, saya hanya mandur...









1 comment:

Anonymous said...

Find out ways that you can search pennsylvania life insurance company records at
your county registry. Users of this site can help you successfully plead your case since the Pennsylvania Life Insurance Companys in this country.
Walmart, of Bentonville, Arkansas1. Being arrested and charged you.
Any quality program should be offered by the prosecutor, did you see which way he went?



my web site; pennsylvania health insurance