Nufnang Ads

Tuesday, January 18, 2011

sambungan... handbags

Hari ini aku terkejut besar bila ditegur oleh seorang rakan dari belakang.

"ooii kakkkk, cantiknya beg, Nine West lagi... saya sukaaaa sangattt beg Nine West"

"beli kat mana? KL ka?" dengan nada yang sangat teruja..

Dalam hati aku, " ek eleh dia ni, biar betulll, aku dah pakai 3 minggu, takkan dia tak perasan"


"Nak ambik gambaq la, nanti nak suruh adik saya beli"

Cepat-cepat dia snap beg yang tergalas di bahu aku tu, tak sempat nak ready la pulak...


Dalam hati bangga la jugak, sebab beli kat oversea, hello! bukan KL la..

Rasanya kalau aku di tempat dia , aku takkan beli benda yang sama..lagi pulak aku tak akan tunjuk depan orang bahawa aku amat suka benda itu, cover la sikit...

Kini barulah aku sedar bahawa beg aku ni berjenama rupanya.... sorry Along, mama sebenarnya tidak tahu jenama2 ni, janji handbag...

No comments: