Nufnang Ads

Sunday, January 23, 2011

BLOGGER UNTUNG RM1 JUTA

woww! hebat, itulah tajuk muka depan Berita Harian hari ini. hanya menulis di blog kita mampu meraih 1 juta. Boleh ke jadi macam tu..



yang penting blog mesti menarik, kreatif , isu yang meletup dan punya pengikut berjuta..dan yang maha penting mesti mendaftar dengan syarikat pengiklanan..




Mengapa penulis blog boleh menjana pendapatan sedemikian rupa? jawapannya mudah.. kita sekarang kurang keluar bersosial, jarang berjumpa rakan face to face, jarang melawat saudara mara dan macam-macam lagi yang jarang.Kita lebih rela seharian mengadap komputer...




Jadi, blog menjadi medan meluahkan perasaan, menghebahkan aktiviti seharian, memaklumkan di mana kita berada waktu cuti, menjual produk, belajar memasak, belajar menghias, menjemput saudara mara ke kenduri kahwin. Hatta juga sebagai medan untuk 'menunjuk2 '.




Melalui blog, pembaca akan lebih mengenali dan memahami blogger, menyayangi blogger melebihi insan yang berada serumah dengan mereka. kerna, lazimnya orang serumah tidak akan membaca blog orang yang paling rapat dengan mereka..



Pembaca akan sentiasa menunggu2 entri terbaru dari blogger kegemaran mereka, nah! di sinilah blogger mengumpul keuntungan..Mereka sebenarnya tidak peduli sama ada tulisan itu benar atau tidak, yang penting tulisan itu diolah dengan menarik seolah2 ianya sangat BENAR..

untungnya orang yang mempunyai bakat menulis..

No comments: