Nufnang Ads

Sunday, May 4, 2014

Laksa Kuala Perlis

Laksa dan Kuala Perlis tidak mungkin dipisahkan...begitulah eratnya persahabatan mereka..Kepada penggemar laksa anda boleh cuba laksa Kak Su yang terletak di deretan kedai yang agak tersorok berhampiran Maybank Kuala Perlis. Lebih tepat lagi di hujung lorong Lynda Ikan Bakar yang kat pekan bukan yang tepi pantai tu..

Orang Perlis pun suka makan kat sini, sebabnya laksa dihidang bersama pulut udang. Lain dari yang lain.. rasanya tentulah lebih sedap...Harga sepinggan RM3.00 untuk biasa punya dan RM4.00 untuk special. Pulut udang pula RM1=3 Kuahnya pekat dan secukup rasa. Saya rekomen makanan di sini  berbanding tepi laut tu.. entah apa2..

Di sini selalunya full house, tmbah2 waktu cuti. tak ada tempat duduk...berebut2 orang nak makan laksa
tentu Kak Su ni dah kaya raya kan...

Ramai blogger baik hati yang tolong buat promosi percuma pulak tu..
bertambah la rezeki dia..
ni la kedainya..

sepinggan RM3 + 1 pulut udang

penuh..

1 comment:

Asmin Fahmi said...

Salam perkenalan. Sedapnya tengok laksa tu. Jemputla melawat blog saya ye http://alamwelless.blogspot.com