Nufnang Ads

Wednesday, October 20, 2010

Anugerah Perkhidmatan Cemerlang

Alhamdulillah dapat APC bagi tahun 2009. Ini merupakan kali kedua aku dapat anugerah ini. Kali pertama tahun 1998 semasa di SK Chuping. Majlis anugerah ini telah diadakan di Dewan SMK Putra dan di sempurnakan oleh Ybhg Tan Sri Dato' Hj Alimuddin bin Mohd Dom, Ketua Pengarah Pelajaran Perlis.

Terima kasih kepada pihak pentadbiran yang melihat kesungguhan kerja aku sepanjang 2009. Sejak kecil memang aku bercita-cita hendak menjadi guru. Justeru, aku bekerja dengan penuh ikhlas setelah cita2 aku tercapai. Sebenarnya, aku tidak pernah mengharapkan sebarang ganjaran, tetapi rezeki berpihak kepada aku walaupun aku masih dianggap baru di sekolah ini. Syukur..


Terjumpa rakan lama..

pakai batik sekolah (sbb tidak ada batik baru)

menjadi perhatian ramai kerana pakai baju sama...

Jamuan tengah hari

No comments: