Nufnang Ads

Monday, August 25, 2014

Happy Birthday Amir!

25 Ogos 2001 lahirlah seorang putera di Hospital Besar Kangar. Kami namakan dia Muhammad Amir Daniel, dengan lahirnya Amir lengkaplah kuota saya iaitu 2 puteri dan 2 orang putera. Alahamdulillah atas kurniaan ini.

Nama Amir dah lama saya simpan,  saya terkesan dengan satu peristiwa seorang kanak2 berusia setahun yang dilarikan pengasuhnya suatu ketika dahulu. Comel sangat wajah kanak2 itu, tapi alhamdulillah kanak2 malang itu dapat diselamatkan tak sampai 24 jam. Sejak itu saya berangan2 jika saya mendapat anak lelaki akan saya namakan sempena kanak2 comel itu. 

Semalam Amir saya genap 13 tahun. Selamat harijadi Amir, namun pada tahun ini saya tidak dapat memeluknya kerana Amir berada di asrama. Hanya doa saya titipkan buat sibongsu semoga sentiasa dalam pemeliharaan Allah dan dipermudahkan semua urusan.

Mama juga doakan supaya Amir menjadi anak yang soleh, berguna kepada bangsa dan negara juga sentiasa menjadi anak yang bijak.

Tabahlah menghadapi segala situasi, kerana setiap dugaan akan menjadi Amir lebih matang.

Mama dan Ayah SAYANGGG AMIR..





No comments: