Nufnang Ads

Wednesday, November 13, 2013

Sibongsu telah membuktikan..

Sudah lama tidak update blog ini, alasannya sibukk.. hujung2 tahun gini biasalah cikgu2 semua sibuk, marking paper, isi markah, PBS, SAPS, kemaskini fail dan entah mcm2 lagi..

Tapi hari ini, rasa lega yang teramat sangat, bahagianya seorang ibu apabila anak yang sangat dimanjakan telah membuktikan kebolehan dan keupayaannya. Amir telah mendapat 5A dalam peperiksaan UPSR. Alhamdulillah, syukur tidak terhingga kepadaMU yang Allah atas rezeki ini. 

Kejayaan yang dicipta ini bukan mudah, ia adalah hasil usaha gigih guru2, kerja keras para pelajar, doa ibu bapa serta mendapat keizinan daripadaNya. 

Terima kasih  tidak terhingga kepada guru2 SK Oran, terutama guru2 Tahun 6 yang berusaha tanpa mengenal erti penat bagi memastikan kejayaan pelajar2 mereka. Kelas tambahan diadakan petang, malam dan juga pada hari minggu, malahan cuti umum pun kelas tambahan tetap 'on'. Kagum sangat dengan komitmen yang ditunjukkan oleh guru2 SKO. Kadang kala terfikir, tak penat ka cikgu2 ni...

Tahniah dan syabas kepada Guru Besar SK Oran yang sentiasa turun padang bagi memastikan setiap aktiviti berjalan lancar.  Terima kasih cikgu!

Tahniah Amir!, walaupun anak bongsu dia tetap fokus untuk membuktikan dia juga cemerlang seperti kakak2 dan abangnya...Alhamdulillah. 

Tahniah juga kepada 7 pelajar lain yang mencipta kecemerlangan seterusnya menjadi kebanggaan SKO.

Kepada ibubapa dan para pelajar yang kurang berjaya, harap jangan berputus asa, teruskan usaha kerana ini hanya permulaan, bukan penamat kepada kejayaan.


kebanggaan SKO

jiran prihatin, dia tumpang gembira atas kejayaan Amir

menangis teresak2, mungkin dia tidak sangka..

bersama rakan yang juga 5A...

3 comments:

suhaida said...

Tahniah..amir memang anak murid yng baik..

Anonymous said...

tahniah amir...semoga kejayaan ini menjadi langkah pertama untuk kejayaan seterusnya...

zaharah said...

TK bagi pihak Amir...