Nufnang Ads

Tuesday, November 19, 2013

Sofa untuk dijual..

 Ada ke sesiapa yang teringin nak tukar sofa? Saya nak jual... 3+1+1+ meja kopi. sengkek sangat ke sampai nak jual sofa.. idak le.. saya nak clearkan ruangan ni. Nak lebih lapang, ada plan baru..

Condition sofa masih A, masih cantik, tidak terjejas pun kat mana2. Sebabnya ruang ini kami jarang guna.  Sebagai pameran je sofa ni. Baru lagi saya beli..saiznya yang agak besar menyebabkan ruang ini sesak, sebab tulah saya nak jual.

Bentuknya sangat cantik, ada curve, duduk pun selesa dan warnanya kelabu senang nak match dengan perabot2 lain. Paling saya suka adalah meja kopinya yang unik, dua tingkat dan curve di tengah-tengah . kakinya beroda, senang nak ubah ke mana2.

Harga???? nanti dulu... kalau minat nak beli saya tak sediakan pengangkutan ye.... Kena ambil sendiri. di jamin harganya berpatutan..tak rugi beli. Bawah RM1000. masih boleh dirunding...

Sesiapa yang berminat boleh email ke zaharah60378@yahoo.com atau tel 012 4767331
lokasi rumah saya di Kuala Nerang, Kedah. Rasanya sesuai untuk orang Kedah dan Perlis, tak dak hal kalau orang luar jika berminat..




3 seater

single


meja kaca yang cantik

kaki beroda..