Nufnang Ads

Sunday, January 20, 2013

PIBG Sk Oran

Hari ini sekali lagi terpaksa menggantikan ayah  Amir untuk hadir ke mesyuarat PIBG SK ORAN. Amir beberapa kali mengingatkan saya supaya hadir ke mesyuarat ini. Mungkin cikgu dia telah warning supaya ramai ibubapa hadir. Saya faham benar taktik ini, sbb sy pun cikgu....

Kehadiran Yg Berbahagia Datin Seri Normala Shamsudin  (isteri ahli parlimen padang besar) menyuntik semangat ibubapa untuk memenuhi dewan. Sekarang trend telah berubah, kalau dulu2 hanya orang2 kenamaan atau wakil JPN saja dijemput untuk perasmian, tapi kini telah beralih arah. mungkin cara ini lebih berkesan untuk menarik minat ibubapa untuk hadir. Datuk Seri Azmi Khalid pun hadir, tapi sekadar menemani isteri tersayang. Ucapan perasmian oleh Datin Seri juga mantap, siap bagi contoh cara dia mendidik anak2 ketika bergelar ibu tunggal. Hadirin  begitu berminat sekali, ditambah pula dengan wajahnya yang cantik jelita.

Acara dimulakan dengan persembahan pelajar2. Mantap! tahniah kepada pelajar dan guru yeng melatih. bukan senang nak latih pelajar yang comel2 ni..





Datin seri Normala 

Datin Seri menjemput Datuk Seri untuk memberi respon kepada hal yang dibangkitkan oleh GB





penyampaian hadiah untuk pelajar 5A UPSR 2012

harap tahun depan Amir antara pelajar yang akan menerima ganjaran ini. Amin.

No comments: