Nufnang Ads

Sunday, October 4, 2009

Result Periksa Anak-anakku

Amir telah dapat keputusan peperiksaan pertengahan tahunnya. Dia dapat nombor 9/31. Bagiku pencapaiannya agak baik kerana sifatnya yang sangat manja. Aku tahu dia juga cerdik seperti kakak2 dan abangnya tetapi kerana dia anak bongsu, mama dan ayah selalu cair dengan setiap alasannya.... kami selalu bersikap 'tak apa' jika dia agak liat untuk mengulangkaji pelajarannya. Tapi, aku akan pastikan dia juga mendapat keputusan cemerlang seperti anak-anakku yang lain dalam peperiksaan seterusnya.... Amir pandai kan!!!!

Adam, anakku yang ketiga bersekolah di SMSTSP juga telah mendapat keputusan peperiksaannya. Dia mendapat nmbor 3 di dalam kelasnya dan mendapat nombor 5 dalam tingkatan. Adam sentiasa mengekalkan kecemerlangan dalam setiap peperiksaan sejak di tahun 1 lagi. Tahniah abang! abang memang pandai. Mama bangga dengan pencapaian abang. Keep it up! Abang pun nak study kat oversea kan!!

Afiqah, anakku yang kedua bersekolah di MRSM, Beseri Perlis. Dia kini sedang bertungkus lumus mengulangkaji pelajaran untuk menghadapi SPM hujung tahun ini. Dia hanya mendapat 1A dlam 'trial' nya. Keputusan penuh belum kami terima. Mama yakin, angah pasti boleh buat dan akan mendapat keputusan cemerlang nanti. Dengan usaha yang telah angah buat, pasti kejayaan menanti angah. Mama sentiasa mendoakan kejayaan anak-anak mama. Jangan sesekali berputus asa kerana Tuhan akan memakbulkan doa orang yang telah berusaha tanpa jemu. Mama sayang angah!

Sheha, anak sulungku kini di Australia melanjutkan pelajarannya. Katanya, dia tengah sibuk menyiapkan assignmentnya. You can do it, my dear! Mama, ayah dan adik-adik sentiasa merindui along. Mama doakan kejayaan along. Missed u...

*x p sekolah hari ni, sbb nak melawat pusat pep PMR di SMKDSA, Arau, kul 9.00 nnti.

No comments: